Бібліотека гімназії є важливою ланкою забезпечення освітнього процесу в школі, структурним підрозділом закладу освіти, крім того обслуговує вчителів, учнів та батьків. Комплектування, вибір методів та форм роботи орієнтовані на освітнє, культурне та суспільне життя гімназії. Бібліотека будує свою діяльність за схемою: «бібліотекар –учитель – учень»
Перед початком навчального року бібліотекар видає шкільні підручники класоводам та класним керівникам 1-8 класів під їхній особистий підпис. Класоводи та класні керівники мають мати спеціальний зошит для видачі навчальної літератури. Учням 9 -11 класів підручники видаються на формуляр читача, під їхній особистий підпис.
Видані підручники реєструються бібліотекарем у Журналі обліку виданих підручників, що ведеться за формою згідно Інструкції від 02.12.2013 №1686.
Сьогодні кожна шкільна бібліотека шукає різні варіанти масової роботи,які б дали змогу залучити якомога більше учнів до читання,тобто до шкільної бібліотеки. Одним із видів такої роботи є проведення тематичних тижнів. Бібліотека бере активну участь у проведенні предметних тижнів.
Працюючи в тісному контакті з педагогічним колективом,бібліотека систематично інформує вчителів-предметників,класних керівників про нові надходження літератури підручників,періодичних видань. Беручи участь у проведенні предметних тижнів у школі бібліотека використовує нестандартні форми роботи:,віртуальні подорожі,брейн-ринги, бібліотечні уроки з використанням комп’ютерних технологій,вікторини,конкурси,інформаційні хвилинки.
Коментарi