З 24 січня по 27 січня 2017 року в Чернівецькій загальноосвітній школі І-ІІІ ступенів №16 проводився Тиждень початкової школи.
Девіз тижня: «Кожен день у нас цікавий: веселий, плідний та яскравий»
Мета Тижня початкової школи полягала в тому, щоб допомогти вчителю посилити інтерес учнів до певного предмета, виявити і розвинути дитячі здібності, презентувати нові форми, моделі, технології організації навчання та змістовного дозвілля учнів.
Форми реалізації цієї мети були направлені на виявлення найбільш творчих учителів, обдарованих учнів; на виявлення кращого педагогічного досвіду, інноваційних педагогічних технологій; на з’ясування методичних умов, що забезпечують успішну діяльність учителів.
Наша школа - це навчальний заклад, що сприяє духовному збагаченню особистості, створенню умов для самореалізації учителів та учнів у різних видах творчої діяльності, задоволення їх потреб та інтересів, вихованню духовної культури та формуванню національної свідомості.
Під час проведення конкурсів, міні-вікторин, відкритих уроків, тематичних годин ГПД відбувалися перші самостійні відкриття дитини. Нехай вони навіть невеличкі, і, на перший погляд, незначні, та в них – паростки майбутнього інтересу до науки, до навчання.
Зміст позакласної роботи мав безпосередній зв'язок з пам’ятними датами календаря і сприяв більш глибокому формуванню у дітей патріотичних почуттів та національної свідомості.
Розпочав роботу Тиждень 24 січня. У цей день учні 1 – А класу з класоводом Білоконь Н.Д. гостинно запросили до себе на урок не тільки вчителів початкових класів, а й найдорожчих батьків, які активно відгукнулися на запрошення. В ході уроку Навчання грамоти (читання) першокласники познайомились зі [ч], вивчили букву «Че». Знайомилися зі звичаями та традиціями українського народу, відпрацьовували техніку читання на текстах «На полонині» та «Карпати», збагачували словниковий запас, побували в заочній подорожі в мальовничих Карпатах, почули звук трембіт. Всі учні були активними учасниками уроку.
/Files/images/predmetn_tijn/tijden_pochatkovo_shkoli/001.jpg/Files/images/predmetn_tijn/tijden_pochatkovo_shkoli/002.jpg

Цікаво пройшов урок природознавства в 3-Б класі з класоводом Кіслінгер О.Г. В ході уроку учні мали можливість познайомитись зі стадіями росту і розвитку рослини з насінини та умовами проростання насіння.
Використання методичного комп’ютерного посібника в ході уроку допомогло учням вирішити всі проблемні питання, зробити власні відкриття та висновки, учні розвивали навички роботи в групах, уміння точно і грамотно висловлювати свої думки.
25 січня у 2-Б класі, класоводом Стоян Л.Г. було проведено урок української мови на тему «Головні слова в реченні». З першої хвилини уроку учні мали можливість відчути красу та милозвучність рідної мови. На уроці було використано мультимедійний супровід, що дало можливість швидко переключатися від одного етапу уроку до наступного. Наочна демонстрація сприяла формуванню понять « головні слова», закріпити знання про речення, його види, вміти розпізнавати їх на слух.
/Files/images/predmetn_tijn/tijden_pochatkovo_shkoli/003.jpg/Files/images/predmetn_tijn/tijden_pochatkovo_shkoli/004.jpg

Весь час спрямовує свою діяльність на вдосконалення та систематичне впровадження інноваційних форм навчально-виховної роботи з учнями класовод 1 – Б класу Равлюк Н. В.. В ході уроку математики, на якому були присутні батьки першокласників, використовувала індивідуальний підхід, роботу в парах і групах. Для актуалізації опорних знань учнів, їхніх умінь і навичок, що потрібні для сприймання нового матеріалу використовувала проблемні запитання. В результаті школярі активно включалися в навчальний процес, працювали більш активно та старанно. Весь урок супроводжувався тематичною презентацією та музичними хвилинками відпочинку.
/Files/images/predmetn_tijn/tijden_pochatkovo_shkoli/005.jpg/Files/images/predmetn_tijn/tijden_pochatkovo_shkoli/006.jpg

Виховання поваги і любові до рідної мови, пробудження почуття захоплення її красою, ліричністю, милозвучністю, виразністю, а головне, отримання знань за її допомогою пройшло червоною ниткою через весь урок української мови, який провела Мигалатюк Тетяна Олександрівна з теми « Поняття про числівник, як частину мови» у 4 –Б класі. Особливо багато уваги класовод приділяла посиленню ролі самостійної практичної і розумової пізнавальної діяльності учнів. Девізом уроку було: «Знаєш сам – допоможи другові», який було реалізовано за допомогою методу «навчаючи – вчуся» з інтерактивної технології колективно-групового навчання.
/Files/images/predmetn_tijn/tijden_pochatkovo_shkoli/007.jpg/Files/images/predmetn_tijn/tijden_pochatkovo_shkoli/008.jpg

З презентацією проекту «Мандрівка дорогами Тараса Шевченка», на уроці літературного читання, знайомили присутніх учні 4-А класу та класовод Капша Н.Д. Цікаві матеріали, інсценізація, використання гри на бандурі у якості музичного супроводу створило піднесений настрій, налаштувало учнів на плідну роботу. Використання інноваційних нестандартних форм роботи сприяли вихованню у учнів любові та поваги до світлого образу поета-мислителя та борця Т.Г.Шевченка»
/Files/images/predmetn_tijn/tijden_pochatkovo_shkoli/009.jpg/Files/images/predmetn_tijn/tijden_pochatkovo_shkoli/010.jpg

26 січня Гоюк О. М., на уроці розвитку писемного мовлення в 3 – Б класі, працюючи над темою «Складання твору-розповіді за сюжетними малюнками «Лижні змагання», створила умови для вільного висловлювання думки, міркування. Використання ІКТ в ході уроку стало потужним фактором збагачення індивідуального, розумового, естетичного, морального розвитку учнів, які активно сприймали і засвоювали нові знання. Вчителька любить своїх вихованців, допомагає їм усвідомити свою індивідуальність і неповторність. Результатом творчої праці учнів була презентація власних творів, які вирізнялися своєю індивідуальністю та неповторністю.
/Files/images/predmetn_tijn/tijden_pochatkovo_shkoli/011.jpg/Files/images/predmetn_tijn/tijden_pochatkovo_shkoli/012.jpg

На засідання клубної години «Ми маленькі українці» в ГПД 1 – 2 класів запросила вихователь Григорчук Ірина Дмитрівна. Цікавим, повчальним та корисним було засідання, на якому вихователь опиралася на знання дітей, використовувала різноманітні ігрові форми роботи, цікаві завдання, здійснювала індивідуальний підхід до учнів. Використання мультимедії та музичне оформлення підняли настрій вихованцям, зняли втому та підбадьорили учнів. Свою діяльність Ірина Дмитрівна спрямовувала на створення творчої атмосфери, модернізацію форм, методів та засобів навчання та виховання дітей, а головне - на реалізацію принципу рівноправного діалогу між учителем та учнем.
/Files/images/predmetn_tijn/tijden_pochatkovo_shkoli/013.jpg/Files/images/predmetn_tijn/tijden_pochatkovo_shkoli/014.jpg/Files/images/predmetn_tijn/tijden_pochatkovo_shkoli/015.jpg/Files/images/predmetn_tijn/tijden_pochatkovo_shkoli/016.jpg


З метою ознайомлення учнів 3-4 класів ГПД з поняттям «Герої Крут» вихователь Золіна І.А. підготувала та провела фрагмент режимного моменту ГПД «У героїзмі мусить бути сенс». Дане заняття виховувало у дітей інтерес та повагу до свого історичного минулого, в дусі національної самосвідомості, патріотизму та гордості за свій народ. Виховний ефект підсилили відеоматеріали, які вихователь дібрала відповідно віку учнів. Сльози на очах, співпереживання, повна тиша в класі та замислені погляди – ось фінал даного заняття.
На уроці читання в 3 – А класі на тему «Грицько Бойко – майстер веселого цеху. Г.Бойко «Як невдаха виступав», «Сашко», класовод Бойчук А. Д. познайомила учнів із життям та творчістю Грицька Бойка;навчала учнів виразно читати гумористичні твори, аналізувати сюжет твору, давати характеристику дійовим особам, визначати морально-етичні проблеми. В ході уроку Анжела Денисівна розвивала зв’язне мовлення третьокласників, збагачувала їх словниковий запас, виховувала вміння працювати в колективі та самостійно. Застосовуючи ігрові ситуації, індивідуальні завдання та читання в ролях, класовод створила умови для формування та розвитку культурної особистості, реалізації виховних можливостей уроку.
/Files/images/predmetn_tijn/tijden_pochatkovo_shkoli/017.jpg/Files/images/predmetn_tijn/tijden_pochatkovo_shkoli/018.jpg

27 січня Гуменюк О.В. показала майстер-клас, як формує в учнів писемне мовлення. Зокрема, « Корегування недоліків у тексті «Тваринка в моєму домі». Важливо відмітити, що для усвідомлення навчального матеріалу, в ході уроку слово класовода не тільки несло інформацію, а й хвилювало, дивувало, захоплювало, інтригувало. Особливого колориту та реалізації виховних можливостей уроку надали дібраний вчителькою тематичний матеріал . Ольга Василівна вдало дібрала оптимальні методи і прийоми, за допомогою яких учні вчилися працювати самостійно, обговорювали матеріал в парах і невеличких групах, доповідали класу про результати виконаного завдання. Колеги мали можливість побачити зразок сучасного уроку.
Підсумок проведення Предметного тижня підвели під час позачергового засідання методоб’єднання вчителів початкових класів, яке було проведене у формі круглого столу. Класоводи та вихователі ГПД заслухали «Звіт про проведення тижня початкової школи в Чернівецькій загальноосвітній школі І-ІІІ ступенів №16» (голова м/о Білоконь Н.Д.), наказ «Про підсумки проведення тижня початкової школи в Чернівецькій загальноосвітній школі І-ІІІ ступенів №16» (заст. директора в поч. класах Капша Н.Д.), переглянули фотоколаж та обмінялися думками.

Голова м/о: Білоконь Н.Д.


Усе минає, а слово залишається. Зникають міста, держави, нації. На порох розсипаються будівлі, пересихають річки, гори перетворюються на купи каміння. Усе стає тлінним, а написане слово – вічне. Воно зберігає і несе крізь віки голос людської душі. Диво написаного, надрукованого слова, яке пережило століття й покоління, – одне з найбільших див України й усього світу.

Буковина – це те саме диво, це земна гілка розлогого дерева українського народу. Вона увібрала у себе надбання багатьох європейських культур. Справжня любов до рідного краю немислима без любові та шани видатних митців культури, зокрема літератури.
Згідно річного плану роботи з 21.11.2016 р. по 25.11.2016 р. у школі проходив тиждень літератури рідного краю, а незадовго до нього учні 8 –Б класу взяли участь у благодійному концерті, присвяченому Ганні Дущак, який проходив на сцені будинку культури села Тисівці Сторожинецького району. Зібрані кошти будуть використанні на відбудову садиби поетеси.
/Files/images/predmetn_tijn/tijden_lteraturi_rdnogo_krayu/01_05.01.2017.jpg/Files/images/predmetn_tijn/tijden_lteraturi_rdnogo_krayu/02_05.01.2017.jpg

До цього тижня учні підготували стіннівки, презентації; бібліотекар школи Кваснецька І.І. розгорнула пересувну тематичну виставку про багатогранну творчість митців рідного краю на тему «Мій рідний край, моя ти Буковино».
/Files/images/predmetn_tijn/tijden_lteraturi_rdnogo_krayu/03_05.01.2017.jpg/Files/images/predmetn_tijn/tijden_lteraturi_rdnogo_krayu/04_05.01.2017.jpg
21.11.2016р. із життєвим та творчим шляхом талановитого поета, літературознавця, педагога, декана філологічного факультету Бориса Івановича Бунчука ознайомила восьмикласників вчитель-словесник Сандуляк В.С. Під час уроку літератури на тему «Людино, що тобі болить?...» Валентина Сергіївна використала різноманітні форми і методи роботи, зокрема, робота в групах, дослідження тексту, евристична бесіда, метод випереджувального навчання, інтерактивні вправи: «Вільний мікрофон», «Обери позицію», «Асоціативний кущ». Протягом всього уроку учні досліджували багатогранну творчість нашого сучасника за збірками «Вхідчини», «Міра істинного», «Замість центурій». Восьмикласники, дотримуючись засобів виразного читання, декламували поезії майстра українського верлібру Б.І. Бунчука.
/Files/images/predmetn_tijn/tijden_lteraturi_rdnogo_krayu/05_05.01.2017.jpg/Files/images/predmetn_tijn/tijden_lteraturi_rdnogo_krayu/06_05.01.2017.jpg
Цього ж дня Кушнір А.І. разом з учнями 6-Б класу провела урок української мови «Загальна характеристика частин мови» (на матеріалах творів Юрія Федьковича) . На уроці шестикласники поглибили набуті знання про морфологію як розділ науки про мову. Учні працювали активно на всіх етапах уроку. Анастасія Іванівна використовувала різноманітні форми і методи роботи: пояснювальний диктант, творче конструювання, словникову роботу, роботу з картками, інтерактивну вправу «Вкажи на частину мови». Підсумовуючи вивчений матеріал, на етапі «Узагальнення і систематизація знань», учитель вдало використала лінгвістичну гру, результатом якої стало гасло «Букви на папері – у науку двері».
/Files/images/predmetn_tijn/tijden_lteraturi_rdnogo_krayu/07_05.01.2017.jpg/Files/images/predmetn_tijn/tijden_lteraturi_rdnogo_krayu/08_05.01.2017.jpg
25.11.2016 р. Кочержат О.В. на матеріалах творчості О.Ю. Кобилянської у 5-Б класі провела урок-подорож з української мови на тему «Звертання. Розділові знаки при звертанні». Мандрівка розпочалася девізом: «Працюємо дружно , плідно, сумлінно, щоб вивчити тему на відмінно». Учні працювали активно, виконували різноманітні завдання, щоб Чарівний корабель переносив їх з планети на планету. На уроці п’ятикласники узагальнили і систематизували вивчене про звертання, його види, правила написання, удосконалили пунктуаційні вміння.
/Files/images/predmetn_tijn/tijden_lteraturi_rdnogo_krayu/014_05.01.2017.jpg/Files/images/predmetn_tijn/tijden_lteraturi_rdnogo_krayu/015_05.01.2017.jpg
Ось і завершився тиждень літератури рідного краю. Вчителі-філологи обговорили проведені уроки та заходи,вказали на деякі недоліки, а також спланували подальшу роботу у вивченні творчості буковинських письменників. Саме митці Буковини зробили вагомий внесок у розвиток та становлення української літератури, яка відображає дійсність засобами рідного слова.


З раннього дитинства кожна людина поступово знайомиться з усім, що оточує її. Кожній людині треба знати більше про край, де живе , ще більше усвідомити свою причетність до історії рідної землі – своєї малої Батьківщини, відповідальність за її долю, дізнатися про те, яку роль відіграє наша область, кожен з її населених пунктів і ваша родина в державі та світі. Чимало вчених, ентузіастів-краєзнавців протягом усього свого свідомого життя цікавилися історією Буковини. Вони проводили археологічні розкопки, працювали в архівах, вивчали праці своїх попередників , записували спогади сучасників тих чи інших подій, звертали увагу на архітектурні споруди, досліджували усну народну творчість, для того щоб всі ми краще знали про історію нашого краю.

Тому для кращого ознайомлення історії нашого краю і згідно плану - роботи школи у нашій школі з 03.10. по 07.10.2016 р. проходив тиждень історії рідного краю. Мета цього тижня - це формування національно свідомої особистості, виховання в учнів почуття гідності, виховання свідомого громадянина своєї держави на основі історії свого народу та своєї малої Батьківщини.


/Files/images/predmetn_tijn/tijden_stor_rdnogo_krayu/IMG_3124.jpg
/Files/images/predmetn_tijn/tijden_stor_rdnogo_krayu/IMG_3126.jpg
/Files/images/predmetn_tijn/tijden_stor_rdnogo_krayu/or5uL1Yjqdg.jpg
/Files/images/predmetn_tijn/tijden_stor_rdnogo_krayu/x4ikCyJ7vjA.jpg

Звіт про проведення тижня історії рідного краю 2016 р.


Уже традиційно у переддень свята Покрови, покровительки козацтва або після нього, у школах міста проходить тиждень українознавства. Метою його є відродження забутих звичаїв, обрядів, ремесел, повернення до витоків народної творчості, народної мудрості, виховання любові і шани до минувшини нашого краю. До роботи в рамках тижня у ЗОШ №16 долучилися батьки, учні школи, вчителі та жителі мікрорайону.

Звіт про проведення тижня українознавства
в 2016/2017 навчальному році

Кiлькiсть переглядiв: 1022

Коментарi

Для того, щоб залишити коментар на сайті, залогіньтеся або зареєструйтеся, будь ласка.